Arne Hodalič

Arne Hodalič

Dom? Kje pa to sploh je? Kaj pa, če sem le preveč potoval ... V mislih začnem preštevati tedne, ki sem jih v tem letu preživel na fotografskih potepanjih. Ko vse skupaj pridno seštejem, ugotovim, da sem bil v enem letu doma le dobre štiri mesece. Delovna potovanja so se vrstila eno za drugim in kratke presledke med njimi sem izkoristil le za temeljito pranje, pisanje tekstov, za najnujnejša opravila in ponovno pripravo za naslednjo pot. In tako iz leta v leto ...

Prvič sem se zavedel, da je mogoče z mano nekaj narobe, ko sem opazil, da skoraj vsakič, ko se vrnem domov v Ljubljano, zbolim: majhna gripa, ponovljen napad malarije, ki se mi vleče že leta, ali pa samo zobobol brez pravega razloga. Ko pa sem nekje na poti, pa kar pokam od zdravja, energije in adrenalina. Le zakaj?

(odlomek)