Fedr: Vojaška budnica

Gregor Födransperg –Fedr:  Sirija


Po prehodu libanonsko-sirijske meje sem zaradi dolgega klanca in predvsem neugodnega vetra zmogel le še kakšnih dvajset kilometrov, in ne cilja za ta dan - Damaska - kakor sem za tisti dan načrtoval. Kmalu po prevoženem pet tisočem kilometru mojega kolesarskega potovanja okrog Sredozemskega morja sem se utaboril v mlad borov gozdič. Čeprav sem bil zelo blizu ceste, so me drevesa dobro zakrivala, in preden sem zaspal, sem še razmišljal o mojih izkušnjah z divjim kampiranjem v Siriji. Niso bile ravno najboljše in čeravno nisem imel nobenih težav, moj tabor skoraj nikoli ni ostal skrit, kot sem vedno načrtoval. Ponavadi so me odkrili okoliški prebivalci in me vedno vabili prenočit k njim, in le stežka sem jim vedno zagotovil, da sem v šotoru čisto v redu, nisem jim pa seveda zaupal, da imam včasih ponoči rad mir in samoto. Po kretnjah sodeč jih je najbolj skrbelo, da bi imel težave s kačami ter škorpijoni, šotorov, ki bi bili varni pred takšnimi nočnimi gosti, kot tudi pred komarji in podobnimi zvermi, pa niso vajeni.
(odlomek)