Tajska, Kambodža 13 Lumpini park


Res bo treba iz Bangkoka. Danes in jutri sem se tu, v cetrtek pa imava bus do Siem Riepa. In v petek takoj do Pnom Pena - v soboto se namrec tam zacne water festival, ki traja tri dni. Zna bit zanimivo. Zato to pot v Siem Riepu le prespiva. Bus do SR  350bhatov.
Evo, danes se grem mal oddahnit v Lumpini park in udart en sprehod po China townu. Zvecer ziher kaka masazica, pa nekaj je tudi ze v planu. Jutri na izi, pol bo bangkoka dovolj.
Klima tule je pa cist moja : je mal bolj vlazno, ampak me ne moti in je niti ne cutim, pa toplo je in sem v kratkih rokavckih brez problema in prav super mi je. Perfektno bi si bilo najdit job v takem mestu kot je BKK - zivo, odbito in kjer je vse mogoce. In kar je najbolj pomembno, temperature skozi celo leto ne padejo pod 30 stopinj :)
ajde!!! Pridni bodite!!
Petja Šega