Kambodža 58 Direktno v Center Črede Meduz

 V eni roki sem medtem drzala hladen bananin shake, z drugo pa grizljala meso jastoga...clovek ne ve, kam bi se obrnil... Sine je bil seveda prvi neucakanec, ki je zelel preiskusiti tole morje. ***UUUu, ne morm cakat, jaz se grem kar not zabrisat pa kar bo bo....* In je blo kar je blo. Oko mi ga je cez par sekund ujelo, medtem ko sem se pogajala z otroki za dobrine,  kako leze iz vode. In ko se je preblizeval, slisim tanajbolj socne kletvice. Na glavo se je pognal namrec direktno v center crede meduz. 

Postal je rdec, jaz sem zrihtala led in nic ni otekel, tud rdecica je zginla. Tko da ni panike. Pravi pa, da dobr usekajo. Tako me je ustrasil, da sem se sla do kolen sprehodit v toplo morje, res jih je bilo. Ma je povedala, da so ponavadi tkole v rojih po 10 metrov, drgac da jih ni. Plaza je pa 5 km dolga, tko da imamo najvecji zegen da smo naleteli nanje. 

(se nadaljuje)