By the rivers of Babylon 2

Ciril Grošelj: Irak
Namreč, iz izkušenj sem vedel, da se z avtoštopom potuje bistveno hitreje sam, čas me je pa basal. In sem tako nekega dne v Klincu naletel na kolega, ki je s seboj vlačil mlajšo medicinko, s katero sva se videla prvič. In mi jo je predstavil in za šalo pristavil, da je slišal, da iščem sopotnika za Indijo in da bi ona (imenujmo jo Katka) šla z menoj. In ona je za mojo Indijo slišala prvič. Seveda sem jo kot gentleman takoj povabil in je za šalo takoj pristala. No, po stari navadi smo spili še kakšno pivo in po tretjem pivu sva bila za šalo zmenjena, da se greva naslednji dan cepit in sva se šla res cepit in se čez par dni z nahrbtniki (in Katka z dvema debelima salamama) dobila na Rakovniku in odštopala soncu naproti.
V celoti z avtoštopom sva pripotovala do Kabula in nato z avtobusom v Pakistan in naprej z vlakom. Glavne indijske postojanke so bile Delhi, Agra in Varanasi. Tam sva se obrnila in v celotno enaki obliki ponovila pot domov. Potovanje je trajalo dobre tri mesece. Bil je to čas trdega potovalnega garanja.
(se nadaljuje)