Nemrut 6 Drugi so prištopali


Pot se je vedno bolj izgubljala v ostrem kamenju in moji prsti v japonkah niso bili najbolj srečni zaradi moje odločitve. Ko sem prisopihal na sedlo, tudi preostanek moje osebe ni bil preveč srečen. Videl sem sicer sonce, že zelo nizko nad zahodom, videl pa sem tudi vrh Nemruta - točno tam, kjer ga po mojih predvidevanjih ne bi smelo biti – približno štiri kilometre proti severu. Da ne bi izgubljal višine in časa, sem se odločil, da bom napredoval kar vodoravno. Tudi ta odločitev se ni izkazala za preveč modro. Kmalu sem nehal preštevati, koliko kamnov se mi je spodmaknilo na strmem pobočju in kolikokrat je noga spodrsnila v prepotenih japonkah, ko je bila moja situacija nad prepadi najbolj kritična. Zaradi terena sem se moral neprestano dvigati in spuščati in ko sem z odrtimi koleni in stopali končno spet dosegel cesto, je do vrha manjkal še slab kilometer.
V koči, dvesto metrov pod vrhom sem našel štiri od svojih sopotnikov, ki so si medtem premislili in brez težav prištopali do vrha, preostala dva pa sta prespala v kombiju.
Janin 
(se nadaljuje)