Mojca Gorjan: Džuleee, Džuleee


Mojca Gorjan: Indija

Tako so nas pozdravili ladaški prijatelji, ko so nas pričakali na letališču v neposredni bližini Leha in nam okoli vratu obesili šale dobrodošlice. Potem smo se v tradiciji indijskega prometnega kaosa odpeljali do guest housa v Changspa, k prijatelju Esheyu Tundupu, ki je sicer tudi ravnatelj Lamdon model school v Lehu. Že lansko leto sem na srečo bivala v njegovem guest housu, na srečo zato, ker sem si želela spoznati indijski šolski sistem in obiskati kakšno ladaško šolo. Vendar je lani zmanjkalo časa, tako, da sem očitno morala letos priti še enkrat, da opravim svoje “poslanstvo”. Letos sem s seboj pripeljala še 6 prijateljic in svojega sina, ki pa jo je po tednu dni mahnil po svoje.

Prve dneve smo porabili za obvezno aklimatizacijo, saj na višino 3500 m nismo ravno navajeni. Zato smo pridno obiskovali templje in festivale, se vzpenjali na Shanti stupo in na trdnjavo nad Lehom. Ko smo bili lačni, smo zavili k Arjunu v njegovo Garden Restaurant. Seveda ne kar tako brez veze.
(odlomek; Foto: Janin)