Beduini in seks 6


Jaz: Kaj pa tvoj zaročenec? Ali ne bo nič ljubosumen, ker se pogovarjaš z mano?
Beduinka: Ne, on že ne. Ne na turista. Sicer pa pride čez nekaj minut in ga boš spoznal.

Tako sva se pogovarjala o različnih stvareh še nekaj časa. Izjemno me je presenetila njena odprtost in želja po spoznavanju novih stvari. Kot, da bi se na nek način zavedala svoje nevednosti. Medtem se nama je začel približevati njen zaročenec. Takoj me je opozorila, naj v njegovi prisotnosti ne omenjam seksa in pogovora o njem.
Vendar, ko je o prišel do naju, se je njeno obnašanje popolnoma spremenilo. Dobil sem občutek, da je jezen na njo, ker se je pogovarjala z mano. Beduinka se je obnašala, kod da me ne pozna več in ko sem se poslovil, mi je le na kratko odvrnila v pozdrav. Na poti proti hostlu sem razmišljal, da sem lahko neverjetno srečen, da živim v Sloveniji in da se še zavedamo ne, kako nam je lepo.
Bojan Sturm
Foto: Janin