Beduini in seks 5

Jaz: Da, vendar, če uporabljaš kondome, potem je ne moreš dobiti.
Beduinka: Kaj pa seks? Kaj lahko delaš pri seksu? Kdaj je seks dober?
Jaz: Oh, polno reči, težko je reči. Vendarle je pomembno, da ti je všeč in da pri tem oba uživata. Potem je seks dober. Polno je reči, ki jih lahko naredi fant za punco in punca za fanta, da sta srečna in uživata pri seksu.
Beduinka: Kaj na primer?
Jaz: Kaj naj rečem?! Lahko uporabljata različne položaja ali pa oralni seks.
Beduinka: Kaj pa je to?
Jaz: Kadar uporabljaš usta. ( pri tem sem ji tudi z rokami nakazal kaj mislim)
Beduinka: To pa ne! To pa nikoli! To pa je zelo, zelo slabo! In grdo!!
Jaz: No, saj ravno to je pomembno. Da delaš tisto kar ti je všeč in si s tem zadovoljen. In srečen.
Beduinka: Dobro.
Bojan Sturm
Foto: Janin (se nadaljuje)