Kambodža 87 Poskakovanje

 Pozdrav, danes je moj zadnji dan v BKK v tej etapi. Ura je zgodnja, Khaosan road je mrtev,. komaj kdo se je ze zbudil od tezke noci. 

Vceraj smo iz Siem reapa odrinili okoli 9h zjutraj. Ko sem vprasala kok cajta se bomo vozil do Bangkoka, je bil odgovor 7 ur. Itak ga ze takrat nisem jemala resno in dejstvo je bilo, da bo to gotovo 7 ur do meje, potem pa se...kdo ve koliko. Avtobus je prisel po naju kar pred guest hopuse. S svojimi tremi vreckami, v katerih nosim svoja lastna oblacila, ker v backpacku zanje ni prostora, se nabunkam gor in razmisljam, kako bom se enkrat prezivela skakanje po cesti do meje. Vedela sem kaksna je tista cesta in da poskakuješ tudi pol metra v visino in v glavi sem si ze slikala, kako bodo boje cunje letele po avtobusu. Pa ni bilo tako. Vrecke sem dala med noge in smo sli.

(se nadaljuje)